Varetotal
DKK 0,00
DKK 0,00 (inkl. moms)
Dine varer

FAQ - Oftest stillede spørgsmål

Her finder du en liste over de mest almindelige spørgsmål. Hvis du har spørgsmål, som ikke bliver besvaret på denne side, er du altid velkommen til at kontakte os på info@cykelshoppen.dk eller tlf. 73707870. 

--

Hvorfor angiver I ikke vægt på de cykler I forhandler?

Mange variabler påvirker vægten på hver enkelt cykel: ramme størrelse, komponenter, stafferinger/lak osv. Resultatet af dette er at vægten vil variere selv på identiske modeller, størrelser og specifikationer. Dog leverer langt de fleste af leverandørerne en "Standard vægt", som er en ca. vægt på cyklen. Denne kan dog svinge lidt, men giver en god idé af cyklens vægt.

Jeg har fundet en smart cykel jeg godt vil afhente i jeres butik, kan jeg det?

Det kan du godt, du skal dog kontakte os i forvejen så vi kan sikre os at cyklen er samlet og klargjort. En del af vores cykler står i kasser på vores lager, andre henter vi hjem direkte fra producenten.

Jeg har fundet noget ekstra udstyr, som jeg vil have monteret på min cykel, koster det ekstra?

Du betaler kun for udstyret, monteringen er gratis

Kan det virkelig passe, at I leverer cyklen 100 % samlet og lige til døren helt gratis?

Ja, det er korrekt. Alle cykler bliver leveret samlet, du skal dog selv justere højden på sadel og styr. Vi leverer cyklerne med Brink Transport, som sikrer en god og sikker transport til din adresse.

Jeg leder efter en bestemt del, men jeg kan ikke finde den?

Du kan altid kontakte vores support på telefon eller mail. Vi er klar til at hjælpe dig.

Jeg har fået et gavekort, hvordan fungerer det?

Indtast koden i gavekort feltet i kurven.

Kan jeg afhente mine bestilte varer i jeres butik?

Både cykler, udstyr og reservedele kan afhentes i vores butik i Skanderborg. Cykler skal du dog aftale med vores support, så vi er sikrer på de er samlet og klargjort.

Hvor lang tid går der, før jeg modtager min nye cykel?

Du modtager din nye cykel mellem 1-5 hverdage fra bestillingsdag hvis den er på lager. Du kan altid se lagerstatus under hver cykel. Du bliver naturlig kontaktet ang. din bestilling inden leveringen.

På hvilket tidspunkt på dagen bliver min cykel leveret?

Brink Transport planlægger først leveringen om morgen, hvor selve leveringen finder sted. Derfor kan vi desværre ikke love et præcist tidspunkt. Chaufføren kontakter dig dog 30-60 minutter inden leveringen. Der er dog mulighed for, at fragtmanden blot stiller cyklen, hvis du har givet tilsagn om dette.

Hvad gør jeg med hensyn til reklamationsret, hvis min cykel går i stykker?

Du kontakter os hurtigst muligt. Vores support vil derefter finde den letteste måde, at få din cykel ud at køre igen. Enten henter vi cyklen eller finder en lokal samarbejdspartner, som kan være behjælpelig med at udbedre fejlen.

Har i en fysisk butik?

Ja, det har vi. Vores butik ligger på Sverigesvej 19, 8660 Skanderborg. Du kan se mere her samt finde vores åbningstider lige her.